Najczęściej
Zadawane Pytania
PortalYogi jest to Studio Jogi Online, na którym znajdziesz ponad 800 sesji jogi i medytacji na wszystkich poziomach zaawansowania, ponad 60 jogowych wyzwań (trwających od 4 do 30 dni) oraz ponad 50 wspaniałych nauczycieli. Wszystkie praktyki opracowane są przez certyfikowanych nauczycieli jogi. Sesje nie są prowadzone na żywo, więc dołączając do nas, masz dostęp do wszystkich materiałów znajdujących się na platformie 24 godziny na dobę. Ćwiczysz, kiedy chcesz i ile tylko chcesz! Znajdziesz u nas zajęcia m.in. w nurcie Iyengara, Ashtangi lub Vinyasy, ale również jogę na bóle, wzmocnienie kręgosłupa czy rozciąganie, sesje relaksacyjne i medytacje, naukę asan, a także motywujące wyzwania czy kurs jogi twarzy!
Wykupując dostęp do Studia PortalYogi , otrzymujesz również dostęp do naszej zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku, gdzie nasi jogowi eksperci odpowiedzą na wszelkie nurtujące Cię pytania oraz codziennie służą potrzebnym wsparciem.
Możesz też śmiało kontaktować się z nami mailowo, pisząc na adres [email protected]
Na naszej Platformie znajdziesz cały plan, dedykowany specjalnie dla kobiet w ciąży, z podziałem na trymestry oraz czas połogu.
Subskrypcja płatna oznacza, że zapisując się na subskrypcję, rozpoczynamy umowę na czas nieokreślony, a system sam co dany okres czasu będzie pobierał płatność.
Tworząc konto, wraz z wykupieniem dostępu do naszych treści, zostaje zaakceptowany Regulamin oraz zostaje wyrażona zgoda, aby system pobierał opłatę z konta z każdym kolejnym okresem rozliczeniowym.
Subskrypcja jest procesem zautomatyzowanym, co oznacza, że płatności pobierane są z każdym kolejnym okresem rozliczeniowym automatycznie, dlatego jedyną możliwą formą płatności jest płatność kartą. Za subskrypcję możesz zapłacić dowolną kartą płatniczą, pod warunkiem że posiada ona numer, datę ważności oraz kod cvv.
Bezpieczeństwo Twoich danych to dla nas priorytet. Wszelkie transakcje prowadzone są w szyfrowanym systemie. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim.
Do Studia PortalYogi możesz dołączyć wybierając jedną z trzech dostępnych subskrypcji:
Poza subskrypcją możliwy jest również zakup jednorazowego pakietu z dostępem do Studia.
Możesz wybrać jeden z dwóch dostępnych pakietów:
– plan 3-miesięczny jednorazowy w cenie 207 zł,
– plan 12-miesięczny jednorazowy w cenie 787 zł.
Za pakiety zapłacisz kartą, BLIKiem lub przez Przelewy24.
Po upływie okresu zakupionego pakietu (odpowiednio po 3 lub 12 miesiącach) dostęp do treści wygaśnie automatycznie, a kolejna opłata nie zostanie pobrana z Twojego konta.
Dla nowych użytkowników, przy pierwszej płatności w Studiu PortalYogi, oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji. W przypadku braku zadowolenia z Portalu wystarczy, że napiszesz do nas maila na [email protected],a my zwrócimy Ci pieniądze.
Pamiętaj jednak, że taką prośbę należy zgłosić przed upływem 30 dni od momentu zakupu subskrypcji.
Swoją przygodę z jogą najlepiej rozpocząć od wejścia do Tu zacznij po zalogowaniu na konto. Znajdziesz tam wszystkie niezbędne na samym początek wskazówki.
Z subskrypcji można zrezygnować w dowolnym momencie, ale nie później niż 24 godziny przed kolejnym okresem rozliczeniowym* (wtedy kolejna opłata nie zostanie pobrana). Warunkiem rezygnacji jest jej samodzielne anulowanie na swoim koncie.
Aby anulować swój abonament należy nacisnąć prawy górny przycisk** (ikona kwiatu lotosu) i wybrać przycisk “Zarządzaj subskrypcją”.
Następnie, aby zakończyć subskrypcję, należy nacisnąć przycisk “Anuluj subskrypcję”.
I to wszystko! Kolejna opłata za Studio PortalYogi nie zostanie pobrana.
*Jeżeli anulujesz subskrypcję wcześniej, dostęp do kursów będzie nadal aktywny do końca okresu rozliczeniowego, który został opłacony.
** Opcja anulowania dostępna jest po zalogowaniu na swoje konto w przeglądarce, nie w aplikacji mobilnej.
Anulowanie subskrypcji można bez problemu cofnąć poprzez naciśnięcie na napis “Jeżeli chcesz zmienić zdanie, kliknij tutaj”.
Aby zmienić swój abonament, należy nacisnąć prawy górny przycisk (ikona kwiatu lotosu) i wybrać przycisk “Zarządzaj subskrypcją”.
Następnie wybieramy “Edytuj plan”. Zmieniamy plan na ten, który nas interesuje, i potwierdzamy zmiany.
Zgodnie z informacją, która się pojawi, nowy abonament zacznie obowiązywać po zakończeniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
Jeżeli chcemy dodać sesję do ulubionych, należy nacisnąć serduszko, które znajduje się w prawym górnym rogu filmiku, tak aby zmieniło się na czerwone. Serduszko znajduje się też pod filmem danej sesji w prawym dolnym rogu.
Następnie musimy wejść w zakładkę “Twoja praktyka”.
Wszystkie zaznaczone serduszkami sesje znajdziemy na samym dole, pod napisem “Ulubione”.
W przypadku wyzwań, do ulubionych dodajemy całe wyzwania.
Aby zmienić dodaną do konta kartę, należy nacisnąć prawy górny przycisk (ikona kwiatu lotosu) i wybrać przycisk “Zarządzaj subskrypcją”.
Następnie wybrać “Edytuj kartę”. Dodać dane nowej karty i potwierdzić zmiany.
Jeżeli otrzymałeś od nas kod zniżkowy na kolejny okres rozliczeniowy trwającej już subskrypcji, należy aktywować go na swoim koncie, wtedy zostanie on uwzględniony przy kolejnej opłacie za subskrypcję.
Aby dodać kod, należy nacisnąć prawy górny przycisk (ikona kwiatu lotosu) i wybrać przycisk “Zarządzaj subskrypcją”.
Następnie wybrać pole “Zrealizuj voucher / kod rabatowy”.
Teraz wystarczy wpisać kod w pole, które się pojawi, i nacisnąć przycisk “Zrealizuj kod”.
Skorzystaj z naszej instrukcji w PDF, która krok po kroku pokazuje, jak przesłać obraz z telefonu/laptopa na ekran telewizora.
Na Portalu znajdują się dwie wyszukiwarki, które działają osobno: jedna w sesjach, a druga w wyzwaniach. Jeżeli więc nie możesz odnaleźć sesji poprzez wyszukiwarkę w zakładce “Wszystkie sesje”, sprawdź, czy nie znajduje się ona w jednym z naszych wyzwań w zakładce „Wyzwania”.
Jeżeli filmik nie wyświetla się lub zacina w trakcie odtwarzania, sprawdź, czy zarówno system, jak i przeglądarka zaktualizowane są do ich najnowszych wersji.
Następnie wyczyść dane przeglądania (pliki cookie i inne dane witryn oraz obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej).
Otwórz filmik jeszcze raz, a także w miarę możliwości sprawdź jego działanie w innej przeglądarce. Jeżeli problem nadal będzie występował, napisz do nas na [email protected] wraz z informacją, z którym filmem występują problemy oraz z jakiego modelu urządzenia i przeglądarki korzystasz.
Masz uwagi, sugestie czy wątpliwości co do działania Portalu? Napisz śmiało na [email protected], postaramy się pomóc najlepiej, jak potrafimy! 🙂