mobilność energia elastyczność

Joga dla seniora

Joga dla seniora to łagodna praktyka usprawniająca, przywracająca elastyczność, mobilność oraz podnosząca energię. Odpowiednio dobrane asany są dostępne dla każdej osoby o różnym stopniu sprawności i kondycji.

Joga dla seniorów wykorzystuje łagodne ćwiczenia i zawiera modyfikacje pozycji, dzięki którym można czerpać korzyści z pozycji nie obciążając organizmu.

Joga dla seniora

Cechy 
Jogi dla seniora

Charakterystyka

Asany dopasowane są do możliwości osób starszych. Dobierane są w ten sposób, aby nie stwarzać dodatkowego ryzyka urazów.

Tempo zajęć jest wolne a ćwiczenia nieskomplikowane.

Jakie ćwiczenia?

Doskonałym zestawem praktyk jogi dla seniorów są 3 serie Pawanmuktasana.

Poprawiają elastyczność i mobilność wszystkich stawów.

Pomoce

Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas praktyki i odciążyć stawy, zaleca się korzystać z pomocy do jogi, np z klocków.
O potrzebnych  akcesoriach przeczytasz tu:

color circle

Korzyści

  • przywraca prawidłowe napięcie mięśniowe
  • łagodzi bóle mięśni i stawów
  • poprawia siłę i równowagę
  • zwiększa pojemność płuc
  • poprawia ogólną kondycję
  • polepsza nastrój
decor

Uzyskaj dostęp do setek zajęć jogi i wyzwań

  • 30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Sesje Jogi dla seniora w naszym Studio

W Studio PortalYogi czeka na ciebie również kilka sesji jogi dla seniora.
Dzięki bezpiecznemu prowadzeniu, można wykonywać je w każdym wieku.
Wśród nich odnajdziesz min. kilkunastominutową medytację na spokój i wyciszenie, półgodzinną praktykę poprawiającą trawienie, a także dłuższą, godzinną sesję na zdrowe stawy.

Play
Sesja Na Uwolnienie Blokad Emocjonalnych
Play
Sesja Antyreumatyczna
Play
Sesja Wzmacniająca Brzuch
decor
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]