wyciszenie uspokojenie regeneracja

Joga na wieczór

Wieczorna praktyka jogi przygotowuje ciało do odpoczynku, odpręża i relaksuje mięśnie, uspokaja umysł. Wchodząc na matę wieczorem powinniśmy pamiętać, że noc to czas regeneracji, aby pomoc organizmowi wyciszyć się praktyka powinna być delikatna i spokojna.

Czytaj więcej

Joga na wieczór

Cechy 
Jogi na wieczór

Charakterystyka

Jogę wieczorną można wykonać nawet będąc w łóżku.

Tempo i dobór asan sprzyjają uspokojeniu systemu nerwowego.

Zasady

  • intensywną praktykę wykonuje się przynajmniej 2-3h przed snem, by unikać nadmiernego pobudzenia.
  • najlepsze asany: skłony do przodu i pozycje otwierające biodra
  • należy unikać mocnych wygięć w tył.

Jak długo ćwiczyć?

Nie musi to być godzinna sekwencja. Nawet 10 minut koncentracji do wewnątrz, łagodnych i odprężających pozycji połączonych z głębokim i spokojnym oddechem będzie idealnym zakończeniem dnia.

color circle

Korzyści

  • spokojny i zdrowy sen
  • łatwiejsze zasypianie
  • łatwiejsze wstawanie
  • zrzucenie napięć dnia
  • odprężenie po stresującym dniu
  • efektywny relaks przed snem
joga na wieczór
decor

Uzyskaj dostęp do setek zajęć jogi i wyzwań

  • 30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Sesje Jogi na wieczór w naszym Studio

W Studio PortalYogi czeka na ciebie kilkadziesiąt sesji Jogi na wieczór.
Jest wśród nich wiele medytacji, a także wyciszających i relaksujących praktyk.
Znajdziesz tu zarówno krótkie kilkunastominutowe sesje jak i długie kilkudziesięciominutowe praktyki.
Przy wyborze wieczornych praktyk napotkasz na szeroki wybór nauczycieli, a każdy z nich sprawi, że napięcia całego dnia odejdą w niepamięć.

joga na wieczór
Play
Połącz się z Twoim prawdziwym ja – Atman
joga na wieczór
Play
Dobry wieczór z jogą
joga na wieczór
Play
Joga Nidra - mistyczny sen jogina
decor
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]