podstawy dostępność bezpieczeństwo

Joga dla początkujących

Joga dla początkujących to nauka fundamentów niezbędnych do tego, aby dalsza praktyka była świadoma i bezpieczna, uczy słuchać swojego ciała. Koncentruje się na podstawowych asanach, właściwym ułożeniu ciała w pozycjach.

Wszystkie pozycje wykonujemy krok po kroku zaczynając od najłatwiejszych, stopniowo rozbudowując swoją praktykę. Warto, by początkujący korzystali z pomocy do ćwiczeń w postaci klocków, pasków czy koca do jogi.

Czytaj więcej

Joga dla początkujących

Fundamenty 
Jogi dla początkujących

Charakterystyka

Praktyka może być wymagająca ale zwykle opiera się o nieskomplikowane pozycje, uświadamiając w jaki sposób aktywować ciało aby osiągnąć jak najwięcej korzyści.

Czego się nauczysz?

Asany – podstawowe pozycje w jodze; prawidłowe ułożenie ciała, jakie mięśnie zaangażować i jak wejść i wyjść z pozycji.

Oddech – jak prawidłowo oddychać

Modyfikacje – zmienione wersje asan, umożliwiające  właściwe wykonanie osobom o różnym stopniu sprawności fizycznej

 

Od czego zacząć?

Wystarczy 10-30 minut 2-3 razy w tygodniu, aby poczuć dobroczynne skutki jogi. Możesz także wygospodarować 1h raz w tygodniu. Wszystko zależy od możliwości i preferencji. Ważne jest jednak, żeby zacząć powoli oraz trzymać się ustalonego grafiku.

color circle

Korzyści

  • poprawia elastyczność
  • zwiększa siłę mięśni głębokich
  • wzmacnia system nerwowy
  • pomaga rozluźnić napięcia mięśniowe
  • poprawia wydolność organizmu
  • wzmacnia kręgosłup
fundamenty jogi

Sesje Jogi dla początkujących w naszym Studio

W Studio PortalYogi nie mogło oczywiście zabraknąć sesji Jogi dla osób początkujących, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą.
Głównym zadaniem jogi dla początkujących jest nauka fundamentów niezbędnych do tego, aby dalsza praktyka była świadoma i bezpieczna. Koncentruje się na podstawowych asanach, właściwym ułożeniu ciała w pozycjach.
To wszystko, wraz z bezpiecznym prowadzeniem wspaniałych nauczycieli, znajdziesz w naszym Studio.

Play
Nauka świadomego oddechu
style jogi Iyengar
Play
Trikonasana - Pozycja Trójkąta
Play
Poranna praktyka na zdrowy kręgosłup
decor
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]