wydolność mobilność siła

Joga dla sportowców

Joga dla sportowców jest doskonałym uzupełnieniem treningu, dzięki któremu łatwo zachować zdrowy balans między siłą a elastycznością, równoważyć negatywny wpływ dużych obciążeń ciała oraz znacząco polepszyć wydolność organizmu. Zmniejsza znacząco podatność na kontuzje.

Czytaj więcej

Joga dla sportowców

Cechy 
Jogi dla sportowców

Kontrola kontuzji

Sesje obejmują pozycje budujące jednocześnie wytrzymałość i elastyczność.

To poprawia mobilność, dzięki czemu stawy są mniej podatne na urazy.

Wspomaganie treningu

Rozciąganie sprawia, że tkanki szybciej odbudowują się po ciężkim treningu i szybciej są gotowe do dalszego działania.

Dzięki skupieniu na ćwiczeniach z oddechem poprawia się wydolność oddechowa.

Dla kogo?

Dla każdego sportowca, w szczególności dla tego, który potrzebuje zrównoważyć treningi siłowo-wytrzymałościowe i uzupełnić je o rozciąganie.

color circle

Korzyści

  • zapobiega kontuzjom i urazom
  • wzmacnia więzadła, ścięgna i stawy
  • poprawia wydolność organizmu
  • pomaga w regeneracji ciała po treningu
  • poprawia równowagę, mobilność i elastyczność
  • poprawia wydolność oddechową
decor

Uzyskaj dostęp do setek zajęć jogi i wyzwań

  • 30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Sesje Jogi dla sportowców w naszym Studio

W Studio PortalYogi czekają na ciebie również sesje jogi dla sportowców.
Dzięki nim wzbogacisz swoją aktywność fizyczną, a przygotowane przez nas praktyki będą doskonałym uzupełnieniem dla Twoich treningów. Znajdziesz tu zarówno krótkie sesje jak i długie kilkudziesięciouitutowe praktyki.
Niezależnie od tego, jaki sport uprawiasz, joga może pomóc zregenerować mięśnie, poprawić wyniki i zwiększyć wydolność organizmu dzięki ćwiczeniom oddechowym.

joga dla sportowców
Play
Pełna stabilizacja – mocne mięśnie brzucha
joga dla sportowców
Play
Silne i stabilne centrum ciała - mobillność w praktyce
joga dla sportowców
Play
Rozgrzewka przed bieganiem
decor
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]